دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

دوسین محلول

دوسین محلول
دوسین محلول
دوسین محلول
دوسین محلول
دوسین محلول
  • موجود: موجود
  • وزن: 90.00g

دوسین محلول برای تقویت سیستم ایمنی، بهبود بیماری های خاص، دفع سردی و بلغم اضافه از بدن، دفع سنگ کلیه و مثانه، کیست و فیبروم، بیماری های تنفسی و از بین بردن عفونت و التهاب تجویز می شود. 

140,000 تومان
بدون مالیات: 140,000 تومان

بررسی دوسین محلول

محلول سیاه دانه و عسل یا همان دوسین محلول سرشار از آنتی اکسیدان و مواد مغذی است و به دلیل خواص خارق العاده ای که دارد به درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها کمک کرده و توسط پزشکان طب سنتی تجویز می شود.

در طب سنتی از دوسین برای جلوگیری از سرطان، تقویت سیستم ایمنی، درمان انواع عفونت و التهاب، درمان انواع بیماری های مربوط به کبد و دستگاه گوارش، دفع سنگ کلیه و مثانه و ... استفاده می شود. 

وجود عسل در محلول دوسین به جذب و انتقال مواد موثره سیاه دانه به بدن کمک می کند و موجب ماندگاری خواص سیاه دانه می شود.

دوسین محلول به دفع سردی و بلغم اضافه از بدن کمک کرده و بیماری هایی که ناشی از غلبه خلط بلغم هستند را درمان می کند. شکل دارویی دوسین محلول با معجون دوسین متفاوت است و بشکل قطره خوراکی می باشد.

خواص دوسین محلول در طب سنتی

  • درمان و پیشگیری از سرطان

  • تقویت سیستم ایمنی

  • از بین برنده التهاب و عفونت

  • کمک به بهبود زخم

  • تسکین بیماری های تنفسی، سینوزیت و برونشیت

  • تقویت کننده قلب و عروق

  • دفع سردی و بلغم اضافه از بدن

  • کمک به درمان ام اس

  • جلوگیری از زخم معده 

  • افزایش اسپرم و تقویت قوای جنسی

  • کمک به دفع سنگ کلیه

  • افزایش شیر مادر

  • کمک به درمان تنبلی و کیست تخمدان

 

طریقه مصرف دوسین محلول

روزانه 19 قطره محلول دوسین به همراه یک فنجان آب میل شود و در بیمارانی که دچار فشارخون پایین هستند بهتر است به همراه آب و عسل مصرف شود.

 

مهم:  بهتر است هر محصول حداقل در یک دوره 40 روزه مصرف شود و برای هر دوره 40 روزه حداقل 2 عدد دوسین محلول تجویز میشود.


((در بقیه موارد طبق دستور پزشک طب سنتی مصرف نمایید))

 

 

خصوصیات محصول
گروه محصول قطره و عصاره و شربت
شرکت سازنده موسسه تحقیقات حجامت ایران
نوع محفظه شیشه ای
وزن خالص 30 میلی لیتر
وزن با بسته 90 گرم
مدت انقضا 18 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای دوسین محلول

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 4343
مبحث تغذیه در طب سنتی  در طب سنتی انسان در سنین مختلف مزاج های متفاوتی دارد. بطوریکه در سنین کودکی و نوجوانی (تولد تا 30 سالگی) گرما و رطوبت بر بدن غ..
opencart 0 5054
ژل رویال چیست؟ ژل رویال ترشح شیری رنگ است که از فک پایین زنبور عسل توسط غدد هیپوفارنکس برای پرورش و تغذیه ملکه زنبور و لارو های تازه متولد شده تولید ..
opencart 0 4481
دقیق ترین راه برای تشخیص عسل طبیعی و تقلبی   تمام تولیدکنندگان عسل موظف هستند که محصول خود را در آزمایشگاه تحت آزمایش قرار دهند تا از کیفیت عسلی که د..
opencart 0 14081
تقویت کننده های نیرو جنسی در طب سنتی یکی از مهم ترین مسائل زناشویی که باید به آن توجه ویژه شود، انجام شکل صحیح و اصولی مقاربت است. زیرا اگر به شکل صح..
opencart 0 75770
درمان روماتیسم دکتر خیراندیش  روماتیسم از شایع ترین بیماری های خودایمنی است که بسیاری از افراد به آن دچار می شوند. در طب نوین این نوع بیماری معمولا ب..
opencart 0 9642
سنگ کلیه چگونه ایجاد می شود؟ سنگ کلیه که به آن نفرولیتیازیس یا التهاب مثانه نیز گفته می شود، درواقع رسوبات سختی است که از مواد معدنی و نمکی تشکیل شده..
opencart 0 4260
انواع سکنجبین  سکنجبین قبلا «سک انگبین» و یا «سرکه انگبین» بوده است. سک در فارسی به معنای سرکه است، بطوریکه در زبان فارسی، آش سرکه را با نام «سک با» ..
opencart 0 59374
دوسین چیست؟ شاید تا بحال در کتب طب سنتی و یا هنگام سرچ کردن درباره خواص عسل و یا سیاه دانه با کلمه دوسین روبرو شده باشید. معجون دوسین ترکیبی از سیاه ..
opencart 0 3576
در این مقاله قصد داریم راه های تشخیص عسل طبیعی و عسل تقلبی را بررسی کنیم. بطور کلی در توضیح عسل طبیعی باید گفت که عسلی که دارای طعم و خاصیت منحصر به ..
opencart 0 20753
شربت شش ناب چیست؟ شربت شش ناب فرآورده گیاهی از طب سنتی ایران است که توسط شرکت دارویی یاس فارمد برای کمک به درمان و تسکین بیماری تنفسی و مشکلات ریوی ت..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر