دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

کشمش پلویی

کشمش پلویی
ناموجود
کشمش پلویی
  • موجود: ناموجود
  • برند: مرهم طب
  • وزن: 505.00g
59,000 تومان
بدون مالیات: 59,000 تومان
برچسب ها: خشکبار , آشپزی

بررسی کشمش پلویی

کشمش پلویی یا کشمش آفتاب خشک با گوشت و مرغ طبخ می‌شود و به غذا عطر، طعم و رنگ بی‌نظیری می‌بخشد. کشمش پلو یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین غذاها در شهرهای مختلف ایران محسوب می‌شود و به روش‌های گوناگون تهیه می‌شود که همگی خوشمزه و دلپذیر هستند.
به طور کلی کشمش از انگور رسیده و خشک شده تهیه می‌شود و با توجه به تنوع انگور، کشمش هم دارای انواع مختلفی است اما کشمش پلویی از لحاظ رنگ به دو نوع مشکی و طلایی دسته‌بندی شده است که از خواص بیشماری برخوردارند. قیمت این دو نوع کشمش پلویی تفاوتی با یکدیگر ندارد و انتخاب هر یک فقط به سلیقه مشتری وابسته است اما بدون شک مصرف کشمش پلویی مشکی در غذا، جلوه بهتری به آن می‌بخشد.
کشمش‌های پلویی منبع طبیعی انرژی، ویتامین، مواد معدنی و الکترولیت‌ها هستند و برای پیشگیری و درمان برخی از بیماری‌ها از قبیل سرطان پروستات، سرطان پوست، سرطان روده بزرگ، عفونت‌های ویروسی و قارچی و … مفید هستند؛ از این‌رو مصرف کشمش پلویی در برنامه غذایی ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. 

ویژگی‌های کشمش پلویی مرغوب و درجه یک

کشمش پلویی مصرفی در ایران به دو نوع مشکی و طلایی تقسیم می‌شود که قیمت آن‌ها با یکدیگر تفاوتی ندارد و بر اساس مشخصات ظاهری و درجه ناخالصی محصول تعیین می‌شود. به طور کلی از ویژگی‌های کشمش پلویی مرغوب و درجه یک، می‌توان به خالص بودن محصول، تازه بودن کشمش، سالم بودن کشمش پلویی و … اشاره کرد که در تعیین قیمت روز خرید کشمش پلویی تاثیرگذار هستند. 

خصوصیات محصول
نوع محصول میوه خشک
گروه محصول خشکبار و تنقلات
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه پلاستیکی
وزن خالص 500 گرم
وزن با بسته 505 گرم
مدت انقضا 12 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای کشمش پلویی

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر