دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

گرده گل

گرده گل
گرده گل
79,000 تومان
بدون مالیات: 79,000 تومان

خواص دارویی گرده گل در طب سنتی

افزایش انرژی بدن، درمان حساسیت یا آلرژی، تقویت سیستم ایمنی، تقویت قوای جنسی، رفع احساس خستگی، تقویت سیستم قلبی و عروقی، کمک به تقویت تخمک گذاری در بانوان، ضد التهاب، کاهش تورم پروستات در آقایان، تقویت دستگاه گوارش، نرم کننده و محافظ پوست، کاهش علائم یائسگی، رفع استرس، درمان کم خونی، تقویت سیستم عصبی

نحوه مصرف گرده گل

روزانه یک قاشق چایخوری گرده گل را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده و برای جذب بهتر صبح ناشتا میل شود.

حتما بخوانید : هر آنچه درباره گرده گل باید بدانید

خصوصیات محصول
نوع محصول گیاه دارویی
گروه محصول سایر موارد
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بسته بندی پلاستیکی
وزن خالص 75 گرم
وزن با بسته 80 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای گرده گل

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 4947
عسل یک ماده طبیعی و باورنکردنی است که می تواند برای پوست شما معجزه کند! در این مطلب قصد داریم به بررسی خواص منحصر به فرد عسل برای تقویت و جوانسازی پ..
opencart 0 3428
حلیم وعده ای سرشار از مواد مغذی است و به همین دلیل یک وعده غذایی کامل محسوب می شود. خوردن حلیم در وعده صبحانه می تواند انرژی شما را در طول روز افزایش ..
opencart 0 3647
عسل چیست ؟ عسل مایعی شیرین است که توسط زنبور های عسل از شهد گل ها تولید میشود. طعم و مزه عسل بر اساس گل هایی که شهد از آن ها برداشت میشود متفاوت خوا..
opencart 0 5055
ژل رویال چیست؟ ژل رویال ترشح شیری رنگ است که از فک پایین زنبور عسل توسط غدد هیپوفارنکس برای پرورش و تغذیه ملکه زنبور و لارو های تازه متولد شده تولید ..
opencart 0 4482
دقیق ترین راه برای تشخیص عسل طبیعی و تقلبی   تمام تولیدکنندگان عسل موظف هستند که محصول خود را در آزمایشگاه تحت آزمایش قرار دهند تا از کیفیت عسلی که د..
opencart 0 13282
آیا کمبود ویتامین های گروه B میتواند باعث بروز افسردگی شود ؟ ویتامین ها جزعی از رژیم های غذایی به غیر از کربوهیدرات ها ، چربی ها ، مواد معدنی و پروت..
opencart 0 21245
اسپیرولینا جلبکی به رنگ سبز و آبی است که در خانواده باکتری ها طبقه بندی میشود. این جلبک شکلی مارپیچی دارد و غنی از ویتامین و مواد معدنی میباشد. اسپیرو..
opencart 0 6909
انزال زودرس چیست؟  انزال زودرس نوعی اختلال در عملکرد جنسی مردان است و زمانی رخ می دهد که مرد به ارگاسم می رسد و منی را زودتر از آنچه که خود یا شریک ز..
opencart 0 3577
در این مقاله قصد داریم راه های تشخیص عسل طبیعی و عسل تقلبی را بررسی کنیم. بطور کلی در توضیح عسل طبیعی باید گفت که عسلی که دارای طعم و خاصیت منحصر به ..
opencart 0 3402
سرطان روده بزرگ ،  که به عنوان سرطان روده (کولورکتال) یا سرطان رکتوم نیز شناخته می شود ، به سرطانی گفته میشود که بر روده بزرگ و راست روده تأثیر میگذار..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر