دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

پماد آنتی هموروئید ونتا (Vanta Anti Hemorrhoid Ointment)

بررسی پماد آنتی هموروئید ونتا 

درمان بواسیر و خونریزی در ناحیه مقعد با اولین استفاده

پماد آنتی هموروئید ونتا تشکیل شده از عصاره ها و روغن های طبیعی و بلافاصله بعد از اولین مصرف توسط بیمار، علائم درد و التهاب و سوزش در ناحیه مقعد را برطرف می کند. درهفته اول با استفاده از خاصیت ترمیم بافت در ناحیه زخم، تورم و خونریزی را برطرف می کند و دوره درمان نیز با توجه به درجه هموروئید از یک ماه تا سه ماه می باشد. در ضمن، این پماد در برطرف کردن علائم بیماری فیشر از جمله سوزش، خارش و التهاب در ناحیه زخم و ترک بسیار موثر بوده وباتوجه به خاصیت ترمیم بافت باعث درمان آن می شود. این پماد یبوست را هم که مهمترین عامل بروز این بیماری است، تا حدودی از طریق جذب روده ای برطرف می کند. 

خواص پماد آنتی هموروئید گیاهی ونتا :

درمان هموروئید(بواسیر)، رفع خونریزی، شقاق و بهبود جای زخم، رفع خارش و سوزش، کاهش درد و التهاب، برطرف کننده تورم، رفع علایم فیشر

طریقه مصرف پماد آنتی هموروئید ونتا با اپلیکاتور :  

روزانه 2 الی 3 بار مقدار مناسبی از پماد را بر روی محل مورد نظر بمالید. نتایج مثبت اولیه  بعد از 2 هفته آشکار می گردد. جهت بهبودی کامل، این عمل حداقل 3 ماه استمرار یابد. برای برطرف نمودن خارش و التهاب داخل مقعد از اپلیکاتور داخل جعبه استفاده شود. همراه این پماد 8 عدد اپلیکاتور عرضه می شود.
مصرف این دارو در دوران بارداری بلامانع و موارد منع مصرف وجود ندارد.


 

خصوصیات محصول
نوع محصول پماد گیاهی
گروه محصول دستگاه گوارش
شرکت سازنده ونتا
نوع محفظه قوطی مقوایی
وزن خالص 45 میلی لیتر
وزن با بسته 140 گرم
کد بهداشتی 92-0169-س
مدت انقضا 36 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای پماد آنتی هموروئید ونتا

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 12728
درباره هموروئید چه میدانید؟ هموروئید که به آن بواسیر یا شقاق نیز گفته میشود، رگ های خونی متورم در قسمت تحتانی مقعد و راست روده است. هنگامی که که دیو..
0 4061
شناخت هموروئید و روش های درمان آن در طب سنتی :    تعریف هموروئید یا بواسیر : آخرین مرحله‌ گوارش یعنی دفع از محلی به نام مقعد (انتهای روده بزرگ) ان..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر