دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
عرق نعنا دو آتیشه آوند

عرق نعنا دو آتیشه آوند

  • موجودی: موجود
  • تولید کننده: آوند
  • مدل: محصول 305
  • وزن: 1,030.00g

عرق نعناع دو آتیشه آوند، عرق گیاهی پرمایه با غلظت و کیفیت بسیار بالا است. عرق نعناع دو آتیشه خاصیت درمانی فراوانی دارد و می تواند به تسکین مشکلات گوارشی مانند نفخ، اسپاسم، سوء هاضمه، اسهال، تهوع و دل درد کمک کند. از سوی دیگر می توان از خواص عرق نعناع دو آتیشه برای از بین بردن بوی بد دهان، تقویت سیستم ایمنی، از بین بردن سرفه و گرفتگی مجاری تنفسی و همچنین تسکین درد های قاعدگی بهره مند شد. 

69,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی عرق نعنا دو آتیشه آوند

عرق نعناع از دیرباز در طب سنتی ایرانی برای برطرف کردن مشکلات گوارشی و انواع عفونت و التهاب در بدن به بیماران تجویز می شده است. نعناع در حقیقت گیاه دارویی با خواص شگفت انگیز است و به دلیل داشتن خواص ضد میکروب، ضد عفونی کننده، تسکین دهنده و آرامبخش، پاکسازی کننده و ضد بلغم در طب سنتی شهرت فراوانی دارد. 

عرق نعنا برای درمان مشکلات گوارشی 

در طب سنتی عمده مشکلات گوارشی معمولا ناشی از غلبه سردی و رطوبت به دستگاه گوارش است. همچنین در برخی موارد مصرف غذا های فاسد و یا غیر بهداشتی می تواند موجب ورود باکتری های مضر به معده و روده شده و التهاب و عفونت را در دستگاه گوارش پخش کند. نوشیدن عرق نعناع در این مواقع می تواند با از بین بردن باکتری های مضر و همچنین دفع سردی و رطوبت از معده، سوء هاضمه را برطرف کند و نفخ و اسپاسم و علائم دیگری مثل دل پیچه، حالت تهوع و اسهال را نیز از بین ببرد. 
بنابراین در مواقعی که دچار ناراحتی های گوارشی می شوید، می توانید از خواص بی نظیر عرق نعناع برای برطرف کردن مشکلات گوارشی استفاده کنید. 

عرق نعناع برای سلامت دهان و دندان 

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، عرق نعناع خاصیت ضد عفونی کننده و ضد باکتری دارد، بنابراین قرقره کردن آن می تواند موجب خوشبو شدن دهان و کاهش خطر پوسیدگی دندان ها شود. 

عرق نعناع برای تسکین درد های قاعدگی 

نوشیدن عرق نعناع می تواند به شل شدن عضلات ناحیه شکم کمک کند و به همین دلیل برای تسکین درد و گرفتگی ناشی از عادت ماهیانه در زنان بسیار مفید خواهد بود. همچنین عرق نعناع با خارج کردن سردی و رطوبت از بدن، سایر علائم ناشی از قاعدگی دردناک را نیز کاهش می دهد. 

عرق نعناع برای بازکردن مجاری تنفسی و سینوس ها 

بخور با عرق نعناع می تواند مجاری تنفسی را خنک کرده و گرفتگی برونش های تنفسی را برطرف کند. بخور با عصاره نعناع در اصل مجاری تنفسی را ضد عفونی می کند و می تواند برای از بین بردن سرفه و خلط پشت گلو نیز مفید باشد. 

عرق نعناع برای درمان یبوست 

عرق نعناع به دلیل از بین بردن سوء هاضمه و بهبود عملکرد هضم غذا در معده، یبوست را برطرف می کند و می تواند موجب تقویت آنزیم های گوارشی در روده شود. 

عرق نعنا دو آتیشه به عنوان ضد نفخ، مسکن معده، ضد دل پیچه، بادشکن، ضد تهوع، رفع کننده سردی و اسهال و ضد عفونت در طب سنتی بسیار موثر می باشد.

طریقه مصرف عرق نعنا دو آتیشه

بعد از هر وعده غذا یک استکان میل شود.

خصوصیات محصول
گروه محصولعرقیات گیاهی
شرکت سازندهآوند
نوع محفظهبطری پلاستیکی
وزن خالص1000 گرم
وزن با بسته1030 گرم
کد بهداشتی1432/ظ/36
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات