دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

قدومه شیرازی

قدومه شیرازی
قدومه شیرازی
110,000 تومان
بدون مالیات: 110,000 تومان

خواص دارویی قدومه شیرازی در طب سنتی

  • درمان سرفه و گرفتگی صدا

  • تقویت حنجره و تارهای صوتی

  • خلط آور

  • ملین

  • ضد التهاب

  • دفع سموم بدن

طریقه مصرف قدومه شیرازی 

2 با در روز هر دفعه 1 قاشق مربا خوری قدومه شیرازی را در یک فنجان آب گرم ریخته، درب فنجان را به مدت 10 دقیقه بسته تا لعاب دهد سپس کل محتویات فنجان میل شود.

 

خصوصیات محصول
نوع محصول گیاه دارویی
گروه محصول دانه ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بسته بندی پلاستیکی
وزن خالص 75 گرم
وزن با بسته 80 گرم
مدت انقضا 12 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای قدومه شیرازی

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 5426
گرفتگی صدا چیست؟  گرفتگی صدا اغلب نشانه بروز مشکل در تارهای صوتی حنجره است و علائمی مثل نازک شدن یا زیر شدن صدا را به دنبال دارد.  صدا چگونه تولید م..
opencart 0 8519
بیماری های تنفسی در کودکان  سیستم ایمنی بدن کودکان نسبت به بزرگسالان ضعیف تر است و شرایط جسمانی و مزاج آن ها نیز بطوری است که در مقابل بسیاری از بیما..
opencart 0 5878
بیماری های ریوی از رایج ترین شرایط پزشکی در جهان هستند و سیگار کشیدن ، ویروس ها، عفونت ها و ژن های انسان باعث بروز آن میشوند. ریه انسان بخشی از یک سی..
opencart 0 18743
فصل پاییز و زمستان معمولا فصل شروع آنفولانزا و سرماخوردگی است و همه ما می دانیم علائمی چون آبریزش بینی، سرفه های شدید و گلودرد دردناک برای از پا درآور..
opencart 0 6448
پاکسازی ریه و دستگاه تنفسی تکنیک های پاکسازی ریه برای افرادی که سیگار می کشند، افرادی که به طور منظم در معرض آلودگی هوا قرار می گیرند و کسانی که دارا..
opencart 0 30881
روغن کندوش - kondosh oil کندش در بین عموم شناخته شده نیست اما در طب سنتی شهرت زیادی دارد. کندش گیاهی با ساقه کوتاه و گل هایی سفید و زرد بوده که ریشه ..
opencart 0 12734
چه چیزی می تواند باعث سرفه خشک شود؟ سرفه یک واکنش طبیعی برای پاکسازی گلو و ریه ها از محرک ها است. همچنین سرفه خشک معمولا به ندرت اتفاق می افتد، اما س..
opencart 0 32734
هر آنچه درباره شربت زوفا پلاس باید بدانید ... شربت ضد سرفه زوفا پلاس، شربتی گیاهی است که برای درمان انواع سرفه و از بین بردن التهاب و عفونت مجاری تنف..
opencart 0 20761
شربت شش ناب چیست؟ شربت شش ناب فرآورده گیاهی از طب سنتی ایران است که توسط شرکت دارویی یاس فارمد برای کمک به درمان و تسکین بیماری تنفسی و مشکلات ریوی ت..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر