دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

صابون ضد لک و ضد جوش ان جی

صابون ضد لک و ضد جوش ان جی
صابون ضد لک و ضد جوش ان جی
  • موجود: موجود
  • برند: ان جی
  • وزن: 50.00g

صابون ضد لک و ضد جوش ان جی حاوی ترکیباتی کاملا گیاهی است و از هیچ گونه ماده شیمایی در ترکیبات آن استفاده نشده است. این صابون ضد لک و ضد جوش گیاهی که از عصاره گیاهان دارویی تهیه شده است، برای درمان موثر انواع جوش و آکنه و لکه های پوستی بسیار موثر خواهد بود. 

45,000 تومان
بدون مالیات: 45,000 تومان

بررسی صابون ضد لک-ضد جوش ان جی 

صابون ضد لک ان جی (ناجی گیاه ناجیان) فاقد هرگونه مواد شیمیایی و مضر و قلیایی بوده و به همین دلیل برای انواع پوست ها از جمله پوست چرب، پوست خشک، پوست های حساس و پوست های دارای آکنه و .. مناسب است. 

ترکیبات صابون ضد لک و ضد جوش ان جی :

عصاره هیدروگلیکولی (سدر، حنا، بابونه، ختمی، رازیانه، همیشه بهار، خیار و جوانه گندم)، روغن سویا، روغن نارگیل، روغن بادام، گلیسیرین، تالوبا گرید بهداشتی، هیدروکسید سدیم، کلرور سدیم، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه 

مکانیزم ترکیبات صابون ضد لک و ضد جوش ان جی

سدر گیاه دارویی است که در جنوب ایران رشد می کند و حاوی خواص دارویی بسیاری برای سلامت پوست است. علت وجود عصاره سدر در صابون ان جی، خواص ضد لک و ضد جوش این گیاه دارویی است. سدر پوست را بطور ملایم لایه برداری می کند و موجب از بین رفتن لکه های پوستی و شفافیت پوست می شود. از سوی دیگر سدر با متعادل کردن چربی پوست صورت از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. 
بابونه گیاهی ضد التهاب و تسکین دهنده است و وجود مقادیر بالایی از ویتامین ث و آنتی اکسیدان ها در این گیاه موجب از بین رفتن لک و جوش های پوستی می شود. 
رازیانه خواص پاکسازی کننده برای پوست دارد و چربی اضافی پوست را از بین می برد. به همین دلیل می تواند جوش و آکنه را از بین ببرد و موجب شادابی و زیبایی بیشتر پوست شود. 
ختمی به دلیل داشتن خواص بینظیر برای پوست و مو، در انواع محصولات مراقبتی از پوست و مو استفاده می شود. عصاره ختمی پوست را هیدراته و آبرسانی می کند، التهاب پوست را از بین می برد و موجب شادابی و لطافت پوست می شود. 
گل همیشه بهار یا کالاندولا خواص ضد باکتری و ضد التهاب قوی دارد، در نتیجه با پاکسازی منافذ پوست از آلودگی ها و باکتری ها، احتمال جوش و آکنه را کاهش می دهد. 
خیار، جوانه گندم، روغن نارگیل، بادام و .. که در صابون ضد لک و جوش ان جی وجود دارند، خواص مشابه داشته و علاوه بر از بین بردن جوش و آکنه و لک، موجب شادابی و تقویت پوست نیز خواهند شد. 

 

طرز استفاده از صابون ضد لک و جوش ان جی :

 دو بار در روز پوست صورت را با آب مرطوب کرده و کف صابون را به مدت 2 دقیقه بر روی پوست به آرامی ماساژ دهید سپس با آب ولرم آب کشی کنید.

طول درمان معمولا بین 7 تا 10 روز با توجه به شدت جوش و لک خواهد بود.

خصوصیات محصول
نوع محصول صابون گیاهی
گروه محصول شامپو و صابون
شرکت سازنده ان جی
نوع محفظه قوطی مقوایی
وزن با بسته 50 گرم
کد بهداشتی 21/ظ/1479
مدت انقضا 5 سال پس از تولید

دیدگاه ها

نظرات برای صابون ضد لک و ضد جوش ان جی

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 3177
تا به حال فکر کرده اید که چه نوع پوستی دارید؟ بطور کلی پنج نوع پوست وجود دارد: طبیعی ، خشک ، چرب ، مختلط و حساس. شناخت انواع مختلف پوست و همچنین شناس..
opencart 0 12062
روغن درخت چای - Tea Tree Oil چیست؟  روغن درخت چای از برگ درخت Melaleuca alternifolia از طریق فرایند تقطیر گرفته میشود. این درخت را اولین بار تعدادی م..
opencart 0 2813
با شروع فصل تابستان و عمود تر شدن زاویه تابش نور خورشید بر روی زمین، ممکن است زمانی که ما مشغول بازی، باغبانی، شنا، پیاده روی و لذت بردن از سایر فعالی..
opencart 0 16036
هایپرپیگمنتیشن (Hyperpigmentation) یا لکه های پوستی چیست؟ لکه پوستی ممکن است:  در قسمت های کوچک اتفاق بی افتد مناطق وسیعی از پوست را تحت پوشش قرار ..
0 2151
جوش صورت ، بدن و علل پیدایش آن    جوش و آکنه به شدت زیبایی صورت و بدن را تحت تاثیر قرار ‌می‌دهد و برای افراد آزار دهنده است. بسیاری ازاین توصیه‌ها ر..
opencart 0 3471
همه چیز درباره روغن های گیاهی - Herbal Oils  روغن های گیاهی ترکیبات آلی هستند که از گیاهان با خواص درمانی فوق العاده استخراج می شوند. از روغن های گیا..
opencart 0 4876
مواجه شدن با جوش و آکنه برای بسیاری از افراد ناراحت کننده است، مخصوصا اگر جوش و آکنه در نواحی مثل صورت، گردن و .. که قابل مشاهده هستند، ایجاد شود.  آک..
opencart 0 6314
نسخه‌های شفابخش برای حساسیت‌های پوستی : قبل از استفاده گیاهان دارویی بهتر است ابتدا علت خارش مشخص شود. بعضی از مواد طبیعی که به رفع خارش کمک می کند ب..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر