دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

شامپو هفت عصاره علاج مخصوص موهای آسیب دیده

شامپو هفت عصاره علاج مخصوص موهای آسیب دیده
شامپو هفت عصاره علاج مخصوص موهای آسیب دیده
  • موجود: موجود
  • برند: طراوت
  • وزن: 360.00g

شامپو هفت عصاره علاج مخصوص موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده است و برای جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد و تغذیه آن، برطرف کردن خارش و شوره، برطرف کردن التهابات و کاهش چربی آندروژنیک و برطرف کردن نیاز مو به ویتامین‌های گروه B و E استفاده می شود. این شامپو گیاهی همچنین فاقد هر گونه مواد شیمیایی حساسیت‌زا و التهاب آور چون رنگ های شیمیایی، برخی سولفات‌ها و نگهدارنده های مصنوعی است.

68,000 تومان
بدون مالیات: 68,000 تومان

بررسی شامپو گیاهی موهای آسیب دیده علاج

شامپو گیاهی هفت عصاره علاج با استفاده از آخرین استاندارد ها و فرمولاسیون روز دنیا، ترکیبی از بهترین و طبیعی ترین عصاره گیاهان دارویی طب سنتی را مخصوص موهای خشک، شکننده و آسیب دیده تهیه کرده است. همچنین این شامپو فاقد هر گونه مواد شیمیایی حساسیت زا و التهاب آور می باشد. 

خواص شامپو هفت عصاره موهای آسیب دیده علاج 

جلوگیری از ریزش مو، تقویت ریشه مو، کمک به رشد و تغذیه مو، ترمیم موهای آسیب دیده ، ضد عفونی کننده و قارچ زدای پوست سر، ضد خارش و شوره، سرشار از ویتامین های گروه B، کاهش چربی آندروژنیک پوست، جلوگیری از سفیدی زود رس موها، افزایش مقاومت مو در برابر اشعه UV خورشید، مرطوب و نرم کننده مو

ترکیبات شامپو هفت عصاره علاج مخصوص موهای آسیب دیده :

گل سرخ، همیشه بهار، زیتون، پرسیاوشان، باباآدم، بولاغ اوتی، آلوئه ورا 

مکانیسم ترکیبات شامپو هفت عصاره علاج:

گل سرخ سرشار از و‌یتامین C است و برا‌ی انواع مختلف پوست و مو مناسب است، ولی بیشتر برا‌ی پوست و موی خشك و حساس از آن استفاده می شود. تاثیر دارو‌یی ا‌ین گیاه بر مو‌یرگ های ز‌یر پوست سر است به طور‌ی كه به جریان بهتر خون زیر پوست سر و تغزیه بهتر موها کمک می کند. 
پرسیاوشان در درمان شوره سر، موخوره (مخلوط با عصاره زیتون) و همچنین تقویت موی سر موثر می باشد. همچنین در طب سنتی کشورمان اشاره شده که دمکرده غلیظ پرسیاوشان جهت جلوگیری از ریزش مو و رویاندن مجدد موها موثر می باشد. 
همیشه بهار برطرف کننده خشکی پوست و موی سر و ازبین برنده التهابات پوست سر و ضد شوره است. 
استفاده از عصاره گیاه بابا آدم در طب سنتی ایران برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت آن توصیه اکید شده است. 
عصاره بولاغ اوتی شامل ویتامین‌های زیادی چون B کمپلکس، به خصوص B1 و B2 و همچنین C است و با دارا بودن املاحی چون گوگرد، فسفر ،سدیم، ید و کلسیم و همچنین پنی‌سیلین گیاهی باعث تقویت موی سر می گردد. 
عصاره زیتون لطیف کننده، نرم کننده و تقویت کننده پوست و موی سر، حاوی ویتامین E و جلوگیری کننده از شوره پوست سر و مخصوص موهای خشک و معمولی است. 
آلوئه ورا مرطوب کننده، التیام بخش و ترمیم کننده پوست و مو و حاوی ویتامین E و B است و افزایش قدرت جذب رطوبت توسط پوست و موی سر را در پی دارد.

 

نحوه مصرف شامپو موهای آسیب دیده علاج :

موهای خیس شده را به شامپو هفت عصاره علاج به مقدار لازم آغشته نمایید و به آرامی پوست سر و موها را با نوک انگشتان برای چند دقیقه ماساژ داده سپس کاملا با آب بشویید. به منظور کسب بهترین نتیجه از شامپو علاج ، مصرف روزانه آن باید به صورت مداوم انجام گیرد و در زمان استحمام فقط از این شامپو استفاده شود. 

خصوصیات محصول
نوع محصول شامپو گیاهی
گروه محصول پوست و مو
شرکت سازنده طراوت
نوع محفظه پلاستیکی با جعبه مقوایی
وزن خالص 300 میلی لیتر
وزن با بسته 360 گرم
کد بهداشتی 21/17634
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای شامپو گیاهی موهای آسیب دیده علاج

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 6146
در این مطلب به سوالات زیر بطور کامل پاسخ می دهیم: «شامپو طبیعی» به چه معناست؟ فواید شامپو و نرم کننده های ارگانیک چیست؟ طرز استفاده از ..
opencart 0 3081
چگونه موهای سالم و بی نقص داشته باشیم؟  شاید این سوال برای شما هم مطرح شده باشد که چگونه می توان موهایی سالم، درخشان، خوش حالت و بطور کلی بی نقص داشت..
opencart 0 3617
علت ریزش مو بعد از کرونا Covid-19  صد ها نفر بعد از ابتلا به کووید 19 به مشکل ریزش مو دچار شده اند و حتی بعد از گذشت چندین ماه پس از بهبودی، علائم ری..
opencart 0 8777
رزماری درختچه ای همیشه سبز با برگ های سوزنی شکل است. اگرچه به عنوان چاشنی برای طعم دار کردن انواع غذا ها از آن استفاده میشود اما یکی از محبوب ترین گیا..
opencart 0 3696
شی باتر - shea butter کره شی یا شی باتر مدت هاست که به دلیل داشتن خاصیت مرطوب کنندگی ، ضد پیری و ضد التهابی بر روی پوست در انواع محصولات آرایشی و مر..
opencart 0 3470
همه چیز درباره روغن های گیاهی - Herbal Oils  روغن های گیاهی ترکیبات آلی هستند که از گیاهان با خواص درمانی فوق العاده استخراج می شوند. از روغن های گیا..
opencart 0 30875
روغن کندوش - kondosh oil کندش در بین عموم شناخته شده نیست اما در طب سنتی شهرت زیادی دارد. کندش گیاهی با ساقه کوتاه و گل هایی سفید و زرد بوده که ریشه ..
opencart 0 6622
درمان های موثر گیاهی برای رفع شوره سر شوره سر چیست ؟ شوره سر یک بیماری شایع است که بر روی پوست سر تاثیر میگذارد . شوره سر باعث خارش پوست سر و به د..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر