دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

گیاه دن کازرون

بررسی خواص گیاه دِن کازرون 

دِن کازرون یا گهنه وحشی در دشت ها و چمنزار های اطراف کازرون بصورت کاملا طبیعی و ارگانیک رشد میکند و دارای عطری خوشبو و معطر است.

 طبع گیاه دن کازرون گرم است ، این گیاه در طب سنتی دارای خواص دارویی بی نظیری برای درمان بیماری ها و نارحتی های معده و دستگاه گوارش میباشد .

گیاه دن کازرون برای تقویت معده ، برطرف کردن نفخ و اسپاسم ، درمان ورم معده و روده ، رفع سوء هاضمه ، درمان دل درد و رفع التهابات بدن بسیار مفید و موثر است.

نحوه مصرف دن کازرون  

به ازای هر نفر ، یک قاشق غذا خوری گیاه دن کازرون را در یک لیوان آب گرم ( 80 درجه سانتیگراد ) ریخته و به مدت 15 دقیقه دم کنید ، سپس صاف کرده و میل کنید.

خصوصیات محصول
نوع محصول گیاه دارویی
گروه محصول گل ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بسته بندی پلاستیکی
وزن خالص 75 گرم
وزن با بسته 80 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای دن کازرون

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 7426
سوزش سردل یا سوزش معده چگونه ایجاد میشود؟ سوزش سر دل به عنوان یک احساس سوزش دردناک که در ناحیه تحتانی قفسه سینه اتفاق می افتد، توصیف شود و هنگامی اتف..
opencart 0 12686
انواع عفونت های گوارشی عفونت های دستگاه گوارش می توانند باعث اسهال، استفراغ و بسیاری از علائم ناخوشایند دیگر شوند. باکتری ها، ویروس ها و انگل ها می ت..
opencart 0 18440
سوزش معده  احساس سوزش در معده ممکن است برای بسیاری از افراد اتفاق بیافتد و بسیار نامطلوب و آزاردهنده است. سوزش معده اغلب ناشی از سوء هاضمه و عملکرد ن..
opencart 0 6792
مشکلات و بیماری های مربوط به معده و روده هر فردی ممکن است در زندگی خود ناراحتی معده، روده و بطور کلی دستگاه گوارش را تجربه کرده باشد، که برای برخی هم..
opencart 0 57979
علائم ورم معده از نگاه طب سنتی  ورم معده در افراد مختلف با علائم متفاوتی بروز می‌کند، اما شایع‌ترین آن‌ها عبارتند از: سیاه شدن مدفوع در اثر خونریزی ..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر