دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

مشتریان گرامی درگاه پرداخت سایت به مدت چند روز غیرفعال است

 لطفا وجه فاکتور را به شماره کارت 9191-7335-8610-6219 بانک سامان به نام مانی حق جو واریز کرده و اطلاعات فیش را بصورت پیامک به شماره 09123764807 ویا به واتس اپ به شماره 09123764807 و یا ایمیل سایت ارسال نمایید.

روغن مورینگا اولیفرا مرهم طب

روغن مورینگا
جدید

روغن مورینگا اولیفرا مرهم طب

  • موجودی: موجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 787
  • وزن: 80.00g

روغن مورینگا مرهم طب سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین و مواد معدنی بوده و برای جوانسازی پوست، رفع چین و چروک، رطوبت رسانی به پوست و تقویت مو بسیار موثر است.

89,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

روغن مورینگا چیست؟ - Moringa Oleifera Oil

روغن مورینگا از دانه های Moringa Oleifera، یک درخت کوچک بومی در کوه های هیمالیا گرفته شده است. تقریباً از تمام قسمت های درخت مورینگا، از جمله بذر، ریشه، پوست، گل و برگ آن، می توان برای تولید محصولات غذایی، صنعتی یا دارویی استفاده کرد. به همین دلیل، گاهی از آن به عنوان "درخت معجزه گر" نیز یاد می شود. 

دانه های مورینگا دارای روغن زیادی هستند و حاوی بسیاری از ترکیبات غذایی و غنی از جمله چربی های اشباع نشده، پروتئین، استرول ها و توکوفرول ها هستند. آنتی اکسیدان های موجود در مورینگا به عنوان نگهدارنده های طبیعی عمل می کنند و آن را به یک روغن پایدار در برابر خشکی مقاوم می کنند و ماندگاری بیشتری به آن می دهند. بذرهای درخت مورینگا همچنین دارای 73٪ اسید اولئیک هستند و از نظر مواد مغذی غنی از اسیدهای پالمیتولیک و لینولئیک، ویتامین های A  و C می باشند.

دانه های مورینگا حاوی حدود 40٪ روغن هستند که سرشار از تری گلیسیرید اسید اولئیک بوده و به همین دلیل آن را اغلب اوقات با روغن زیتون مقایسه می کنند. وجود آنتی اکسیدان توکوفرول مانند ویتامین E و استرول های آرام بخش در روغن مورینگا، باعث شده است که این ماده برای کاربردهای آرایشی ایده آل باشد. روغن مورینگا به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی، پاک کنندگی و نرم کنندگی که دارد در بسیاری از مواد آرایشی یافت می شود.

روغن مورینگا از طریق فرآیندهای صنعتی مختلفی از جمله استخراج با حلال و پرس سرد تولید می شود.
این روغن در اغلب کشور ها به عنوان روغن پخت و پز استفاده می شود و از سوی دیگر بسیاری از تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست مو، از روغن مورینگا در ترکیبات محصولات خود استفاده می کنند. علاوه بر روغن مورینگا از کره مورینگا نیز برای مراقبت از پوست و مو نیز استفاده می شود. 

 

 

خواص اصلی روغن مورینگا اولیفرا

خطوط و چین و چروک های ریز را کاهش می دهد، ظاهر کلی پوست را بهبود می بخشد و التهاب را نیز تسکین می دهد. 

چه کسی باید از روغن مورینگا استفاده کند؟ 

به طور کلی، انواع پوست می توانند از خواص روغن مورینگا بهرمند شوند و از آن در روتین مراقبت از پوست و مو خود استفاده کنند.

چه زمان هایی می توان از روغن مورینگا استفاده کرد؟

روغن مورینگا را می توان روزانه، صبح و شب استفاده کرد.

فواید روغن مورینگا برای پوست

  • مرطوب کننده پوست 

روغن مورینگا حاوی 40٪ اسیدهای چرب اشباع نشده است که 70٪ آن ها اسید اولئیک می باشد. این اسید های چرب با ایجاد مانعی بر روی پوست باعث حفظ رطوبت در پوست می شوند و از پوست در برابر آسیب های خارجی محافظت می کنند. این بدان معنی است که روغن مورینگا یک مرطوب کننده مناسب برای انواع پوست است و از طرفی برای پوست های خشک و حساس گزینه ایده آلی خواهد بود. 

  • پاکسازی پوست

اسیدهای چرب موجود در روغن مورینگا اولیفرا به ویژه اسید اولئیک، مورینگا را به یک روغن پاک کننده تبدیل کرده است که آلودگی و چربی اضافه پوست را در خود حل کرده و از منافذ پوست بیرون می کشد. به همین دلیل برای کوچک کردن منافذ و پاکسازی پوست روغن مناسبی خواهد بود. 

  • ضد پیری پوست و چین و چروک

اسید های چرب و آنتی اکسیدان هایی که در روغن مورینگا وجود دارند در از بین رفتن خطوط ریز موثر بوده و به داشتن ظاهری جوانتر به شما کمک می کند.

  • التیام بخش

به دلیل خاصیت نرم کنندگی و آرامبخشی که روغن مورینگا دارد، گزینه مناسبی برای درمان بریدگی، سوختگی و خراش جزئی است.

  • متعادل کننده چربی پوست

روغن مورینگا مشابه روغنی است که به طور طبیعی توسط پوست تولید می شود، به همین دلیل می تواند به تعادل و تغذیه انواع پوست کمک کند، بدون آنکه به پوست حالت چرب و چسبنده دهد.

  • ضد میکروب و التهاب

روغن مورینگا به دلیل داشتن مقادیر بالایی از ویتامینE، دارای خواص آنتی اکسیدانی قدرتمندی می باشد. به همین دلیل از خواص ضد میکروبی و ضد التهابی قوی بهرمند است. 

  • ضد ترک های پوستی

خواص ضد التهابی همچنین می تواند به شفافیت بیشتر پوست کمک کرده و از ترک های پوستی جلوگیری کند.

  • دارای خواص درمانی

مورینگا اغلب در محصولات آروماتراپی به عنوان روغن حامل (به دلیل ماندگاری زیاد) استفاده می شود و از سوی دیگر برای درمان خشکی لب و سایر شرایط خشکی پوست مانند درماتیت، اگزما و پسوریازیس بسیار مناسب است.

خواص روغن مورینگا برای مو 

وجود آنتی اکسیدان های قدرتمند، ویتامین و مواد مغذی موجود در روغن مورینگا، آن را به یک روغن مناسب برای تقویت مو تبدیل کرده است. روغن مورینگا با تقویت فولیکول های ساقه مو از خشکی و موخوره و آسیب به مو جلوگیری می کند و به درخشانی و نرمی و لطافت بیشتر مو های شما منجر می شود.
روغن مورینگا مو های شما را تغذیه کرده و از ریزش و کم پشتی مو جلوگیری می کند. 
کمبود رطوبت در ساقه های مو یکی از اصلی ترین علل موخوره، خشکی و وزی مو می باشد که به راحتی با روغن مورینگا این رطوبت از دست رفته جبران می شود.

عوارض روغن مورینگا درخت معجزه

تابحال هیچ گونه عوارض جانبی برای روغن معجزه گزارش نشده است و استفاده از آن کاملا ایمن است.
البته پزشکان متخصص پوست و مو همواره به افراد توصیه می کنند که قبل از استفاده از هر نوع ماده ای برروی پوست خود، 1 الی 2 قطره از آن را بر روی پوست دست خود امتحان کرده و در صورت نداشتن عوارضی چون خارش، قرمزی و حساسیت به مصرف آن ادامه دهند. در غیر این صورت باید مصرف آن ماده را قطع کرده و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کرد.

طریقه مصرف روغن مورینگا

روغن مورینگا را می توان بر روی پوست و مو بشکل روزانه استفاده کرد. 

برای استفاده بر روی پوست بهتر است که شب ها 2 الی 3 قطره از روغن مورینگا را بر روی پوست ماساژ داد. اگر پوست خشکی دارید می توانید چند قطره از روغن را به عنوان سرم بعد از استفاده از مرطوب کننده استفاده کنید. 

برای مو نیز 2 ساعت قبل از حمام، موهای خود را با روغن مورینگا ماساژ داده و با یک حوله یا دستمال ببندید. سپس با شامپو گیاهی و آب ولرم شست و شو دهید. بعد از حمام نیز برای جلوگیری از موخوره و نرم شدن مو ها 1 الی 2 قطره از روغن مورینگا را به پایین ساقه مو ماساژ دهید.

خرید روغن مورینگا اصل

روغن مورینگا موجود در فروشگاه آنلاین مرهم طب به روش پرس سرد تولید شده و فاقد هرگونه مواد افزودنی می باشد. این روغن غنی می تواند به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرد و یا با سایر محصولات مراقبت از پوست و مو مانند شامپو، صابون، ماسک صورت و ... ترکیب شود. 
 

خصوصیات محصول
نوع محصولروغن گیاهی
گروه محصولروغن ها
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهبطری شیشه ای
وزن خالص30 میلی لیتر
وزن با بسته90 گرم
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات