دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
ادویه سوپ
ناموجود

ادویه سوپ

  • موجودی: ناموجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 778
  • وزن: 100.00g
27,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

ترکیبات ادویه سوپ

پودر سیر، جعفری خشک، تخم گشنیز، زیره سبز، فلفل سیاه و ...

بررسی کاربرد و خواص ادویه سوپ

سوپ غذای مقوی است که سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. در اغلب فرهنگ ها، سوپ به عنوان پیش غذا سرو می شود و در فصول سرد سال نیز طرفداران زیادی دارد و هر نوع سبزیجات، غلات، حبوبات، گوشت و ... را می توان برای تهیه سوپ بکار برد.

ادویه ها عضوی جدایی ناپذیر برای پخت غذا هستند و بدون آن ها هیچ غذایی عطر و طعم خوبی ندارد. سوپ نیز از آن دسته غذا هایی است که برای طعم دار کردن علاوه بر سبزیجات، به ادویه های خاصی نیاز دارد، تا طعم دلپذیر تری پیدا کند.

ادویه سوپ مرهم طب برای تهیه انواع سوپ مرغ، سوپ جو، سوپ سبزیجات و ... مناسب است و موجب افزایش عطر و طعم سوپ می شود. این ادویه ترکیبی با ترکیبات خاص و منحصر به فردی که دارد، تنها با یک بار استفاده، همه را عاشق این پیش غذا خوشمزه و لذیذ می کند. بنابراین پیشنهاد می شود که برای تهیه سوپ، از این ادویه خوش عطر و طعم غافل نشوید. 

طرز تهیه سوپ جو سفید با ادویه سوپ مرهم طب

سوپ از پرطرفدار ترین پیش غذا ها در انواع مهمانی ها است و در انواع مختلفی طبخ می شود. سوپ جو سفید از مشهور ترین سوپ ها است و بسیاری از افراد عاشق طعم خامه ای و عطر و طعم بی نظیرش هستند. 
علاوه بر کاربرد سوپ جو برای پیش غذا، به دلیل مواد اولیه مغذی که دارد، می تواند به عنوان وعده اصلی نیز استفاده شود و برای افرادی که نمی توانند غذا های جامد بخورند، بهترین گزینه است. 
چیزی که موجب عطر و طعم دل نشین سوپ می شود، ادویه های بکار رفته در هنگام طبخ آن است. ادویه سوپ مرهم طب به انواع سوپ عطر و طعم بی نظیری می بخشد و خوردن سوپ را برای هر فردی دلپذیر می کند.
به همین جهت قصد داریم در ادامه این مطلب طرز تهیه سوپ جو سفید به همراه ادویه مخصوص سوپ مرهم طب را با شما به اشتراک بگذاریم.

مواد لازم برای تهیه سوپ جو سفید 

یک عدد سینه مرغ 
۱۰۰ گرم جو پرک 
یک عدد هویج متوسط رنده شده
۲۵۰ گرم قارچ 
نیم لیتر شیر
یک قاشق سوپخوری آبلیمو تازه
یک عدد پیاز متوسط 
یک قاشق غذاخوری روغن مایع 
یک قاشق غذاخوری جعفری خرد شده 
1 قاشق چایخوری نمک
1 قاشق چایخوری زردچوبه
2 قاشق چایخوری ادویه سوپ مرهم طب

طرز تهیه سوپ جو و شیر

پیاز را نگینی خرد کنید و در یک قابله متوسط به همراه روغن و زردچوبه بر روی حرارت ملایم تفت دهید. سینه مرغ را یا بصورت کامل و یا خرد شده (دلخواه) به پیاز در حال سرخ شدن اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس 4 لیوان آب به آن اضافه کنید. حرارت را زیاد کنید تا آب بجوش آید سپس حرارت را ملایم کنید تا مرغ بپزد. بعد از پخت، مرغ ها را خارج کرده و ریش ریش کنید.
هویج رنده شده یا نگینی خرد شده را به همراه جو پرک به قابلمه حاوی آب مرغ اضافه کنید. حرارت را ملایم کنید تا جو لعاب بندازد و مدام آن را هم بزنید که جو پرک ته نگیرد. بعد از اینکه ترکیب هویج و جو پرک کمی غلیظ شد، مرغ ریش ریش شده و شیر را به جو اضافه کرده و اجازه دهید 20 دقیقه با یکدیگر بپزند. در این فاصله قارچ ها را خرد کرده و به سوپ اضافه کنید. در آخر نمک و ادویه سوپ مرهم طب را به محتویات سوپ اضافه کنید. از این جای کار به بعد با توجه به سلیقه شخصی اگر دوست دارید سوپ غلیظ تر باشد، کمی بیشتر آن را بر روی حرارت قرار دهید. هر چه بیشتر بر روی حرارت بماند، غلیظ تر می شود. 
سپس سوپ را سرو کرده و با برگ جعفری آن را تزئین کنید.

 

خصوصیات محصول
نوع محصولادویه و چاشنی
گروه محصولادویه جات ترکیبی
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهبسته بندی کاغذی
وزن خالص75 گرم
وزن با بسته100 گرم
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات